Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza Posta Blanka Boróka egyéni vállalkozó, mint szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által üzemeltetett www.juniperdekor.com oldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”).

Az ÁSZF tartalmazza a www.juniperdekor.com weboldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül megvásárolható termékek (a továbbiakban: „Termék”) vásárlásának menetét, és a Honlapnak a Honlap igénybe vevője (további-akban: „Vásárló”) általi használatának feltételeit.

Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül megvásárolható Termékére vonatkozik és érvényes.

A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik, mely a következő linken https://juniperdekor/adatvedelmi-nyilatkozat/közvetlenül elérhető.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A Vásárló a Honlap használatával, a megrendelésének elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1. A SZOLGÁLTATÓ

Név: Posta Blanka Boróka e.v.
Nyilvántartási szám: 57618542
Adószám: 59571812-1-37

E-mail cím: postabori@gmail.com

2. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

1. Regisztráció
A Honlap egyes tartalmai és a Honlapon történő vásárlás elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül. 
A regisztrációs felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére: Vezetéknév (cégnév), Keresztnév (cégforma pl: Kft., Bt.), Irányítószám, Város, Utca, házszám, E-mail cím, Telefonszám.

A regisztrációs felületen, a következő számlázási adatok megadására is lehetőség van, amennyiben azok eltérnek a regisztrációs adatoktól: Szám-lázási név, Számlázási irányítószám, Számlázási város, Számlázási utca, házszám.
A regisztráció során csak a csillaggal jelölt adatok megadása kötelező a megrendelés teljesítéséhez, minden egyéb adat megadása önkéntes. Ha a Vásárló az adatokat átnézte és mindent rendben talált, akkor a „Regisztrálok” gombra kattintva tudja regisztrációját véglegesíteni. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni a postabori@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató gondoskodik a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok (pl. számla) megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Az adatok frissítésére a Vásárló bármely, a regisztrációt követő vásárlása során van lehetősége.
A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok-ra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2. Megrendelés
A Honlapon Termékek megrendelésére van lehetőség.
Vásárló az adott Termék jellemzőiről a Honlapon az adott terméknél kap tájékoztatást. Vásárló az alábbi módon tudja a Terméket megrendelni, valamint az alábbi módon áll módjában a megrendelés adatainak módosítása:
A megrendelés feladásához az alább adatok megadása szükséges: Név, Cégnév, Irányítószám, Város, Cím, E-mail cím, Telefonszám.

A felületen, a következő számlázási adatok megadására is lehetőség van, amennyiben azok eltérnek a megrendeléses adatoktól: Számlázási név, Számlázási irányítószám, Számlázási város, Számlázási cím.
Az adatok megadását követően a rendelés leadásával az ” Általános szerződési feltételeket, valamint az Adatvédelmi Nyilatkozatot” a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.
Ha a Vásárló mindent rendben talált a megrendelési adatokkal kapcsolatban, akkor a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva megrendelését elküldi a Szolgáltató részére.
Fontos, hogy a vásárlás folytatásához, Vásárlónak ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adat-kezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
A rendelés feladása a Vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.
Ha a megrendelés elküldését követően merül fel a megrendelés tartalmára vonatkozó módosítási igény, azt a Szolgáltatónak a postabori@gmail.com email címen jelezheti a Vásárló.

3. Termékek ára

A Honlapon megjelenített Termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve.
A Termék ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre és kizárólag magyar forintban egyenlíthető ki a megrendelés értéke.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően a Honlapon hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a Termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a Terméket a Honlap felületén hibásan feltüntetett áron értékesíteni Vásárló részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal emailben tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a Termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánlja neki a Termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a Terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4. Adatbeviteli hibák javítása
A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen. Adatbeviteli hibának minősül például a rossz szolgáltatás elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).
A Vásárló a megrendelés leadását követően felismert adatbeviteli hibát a postabori@gmail.com e-mail címen keresztül tudja jelezni.

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat (megrendelő adatait, címét, számlázási és szállítási adatokat, választott fizetés és szállítás módját, a rendelés fizetendő bruttó öszszegét, rendelési azonosítóját). A Vásárlónak rendelésével kapcsolatos kérdése esetén a rendelési azonosítóra kell hivatkozni.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
Amennyiben a Vásárló természetes személy, a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

6. Fizetési módok

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

7. Számla
Szolgáltató a megrendelt szolgáltatás kiszállításakor Vásárló részére, a kifizetés igazolására elektronikus számlát ad. A vásárlási tranzakció végrehajtásával a Vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki részére.

8. Szállítás
A szállításra azt követően kerülhet sor, hogy a Szolgáltató a megrendelés Vásárló általi véglegesítését követően erről megerősítő e-mail-t küld. A szállításra jellemzően a Vásárló által véglegesített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 10 munkanapon belül (hétfőtől péntekig) kerülhet sor.
A Vásárló által megjelölt szállítási helyre történő teljesítésre a futárszolgá-latnak történő átadástól számított 3 munkanapon belül kerül sor. Tekintettel azonban arra, hogy egyes termékek, szolgáltatások beszerzéséhez és szállításához – a gyártói, kereskedői készletektől és lehetőségektől függő-en – hosszabb időszak szükségessé válhat, ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Ha a Szolgáltató előre nem rendel-kezik az előzőek szerinti információval a Vásárlót e-mailben értesíti az elté-rő szállítási határidőkről.
Szállítási mód: GLS futárszolgálat igénybevételével (házhozszállítás) A ki-szállítás költségeit a megrendelés Vásárló általi véglegesítése és a fizetés előtt a Honlap vásárlási felülete jelzi a Vásárló számára. A kiszállítás Foxpost automatába 1500Ft vagy Foxposttal házhozszállításal 2500Ft történhet.

(Mi az a Foxpost?
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.
A csomagméretekről és súlyhatárról a Foxpost oldalán tájékozódhatsz: https://foxpost.hu/

Akár 1 munkanap alatt átveheted!

Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.

Kövesd nyomon csomagod útját!

Írd be az e-mail-ben érkezett csomagszámod és máris megtudhatod merre jár! » (link: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/)
Hol találod?
Az országos hálózat folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás.
Keresd meg a hozzád legközelebb eső automatát!
FOXPOST csomagautomaták listája » (link: https://foxpost.hu/csomagautomatak)
Bővebb információ: www.foxpost.hu)

Sikertelennek a kiszállítás akkor tekinthető, ha a Vásárló a Terméket az ismételt kiszállítás esetében sem veszi át. Ebben az esetben a megrendelés visszavontnak tekintett.

A termék szállítási helyre történt megérkezésekor a Vásárló köteles a termék csomagolását átvizsgálni. Amennyiben az sérült arról köteles a futárszolgálat munkatársának jelezni és arról a felek jegyzőkönyvet vesznek fel.

3. ELÁLLÁSI JOG TERMÉSZETES SZEMÉLYEK ESETÉBEN

1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki Terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
A fogyasztót szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Ha az elállási nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót az elállásra nyitva álló határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt el-küldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A fogyasztó elállási, illetve felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha a vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy a fogyasztó nem kérte a szolgáltatás teljesítésének megkezdését az elállásra, illetve felmondásra nyitva álló határidő lejárta előtt.

3. HIBÁS TELJESÍTÉS

1. Kellékszavatosság
Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztónak minősülő Vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

A nem fogyasztói szerződés esetében is a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bi-zonyítja, hogy a szolgáltatás hibája a Vásárló részére történő átadást köve-tően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a szolgáltatástól – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a szolgáltatás egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Szavatossági igényeit Vásárló az Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

3. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
Vásárló a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a Szolgáltató elérhetőségein terjesztheti elő. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekel-teto.testulet@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31 Bíró-sági eljárás kezdeményezése.

6. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

7. FELELŐSSÉG
Vásárló a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlap, valamint a Termék használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A Vásárlók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség. Amennyiben a Vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

8. SZERZŐI JOGOK
1. Honlap
A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a https://www.juniperdekor.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak vissza-fejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lép Szekszárd 2022.október 19.

Shopping Cart